۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۸۶۹۵
akbariaghdam

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر صبح روز چهارشنبه 20 بهمن مراسم جشنی با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در سالن شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه برگزار شد.


به گزارش عطنا، در این مراسم جشن مدیران و کارکنان معاونت‌های بخش‌های مختلف دانشگاه علامه طباطبائی، رئیس و کارکنان نهاد مقام معظم رهبری در این دانشگاه و بسیاری از کارمندان و استادان حضور داشتند.


رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی طی سخنانی در این مراسم جشن با اشاره به اینکه دهه فجر امسال در دانشگاه دیر جدی گرفته شد، اظهار کرد: این جشن باشکوه و توجهی که در سطح دانشگاه صورت گرفت، بسیار ارزشمند است چراکه همه ما وظیفه داریم تا یاد و خاطره شهدا و دهه فجر انقلاب اسلامی را گرامی بداریم.


حجت‌الاسلام صادق اکبری‌اقدام اظهار کرد: در طول انقلاب اسلامی همواره نصرت الهی شامل حال مردم و کشور ما بوده است. ضمن‌آنکه این نصرت بود که به یاری مردم ایران رسید و این کشور اسلامی را از دست نظام طاغوتی خارج کرد.


وی با اشاره به اینکه نصرت الهی از خدا و با عنایت خداست و ما در قبال آن مسئولیت داریم، افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره در پناه خداوند متعال از خطرها مصون بوده است.


اکبری‌اقدم امنیت را از دست‌آوردهای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: از مصادیق امنیت ایران، عدم نفوذ گروهک داعش در خاک کشور است که امروزه همه دنیا به این امر اعتراف کرده که ضریب امنیت ایران بسیار بالا است.


وی اضافه کرد: امنیت جزء دو نعمتی است که انسان تنها زمانی که آن‌ها از دست بدهد، قدر و منزلتش را می‌دانند، باید خدا را به خاطر این امنیت شکر کنیم.


رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی، اعتماد و امید به وعده‌های الهی را مسئولیت همه افراد جامعه در قبال خون شهدا دانست و یادآور شد: باید به وعده‌‌های الهی ایمان بیاوریم، اصحاب پیامبران کسانی بودند که به وعده‌های الهی ایمان داشتند. ضمن‌آنکه رهبر انقلاب نیز همواره در صحبت‌های خود بر این امر تأکید می‌کنند.


وی بیان کرد: اگر بخواهیم در کشور شکوفایی و تحول ایجاد کنیم، شروع آن باید در دانشگاه علامه طباطبائی باشد، چراکه این دانشگاه تنها نهاد بزرگ تخصصی در حوزه علوم انسانی کشور است.


اکبری‌اقدام با بیان اینکه باید به سمت بومی‌سازی علوم انسانی حرکت کنیم در همین رابطه اضافه کرد: دایره علوم انسانی خیلی وسیع است و بر همین اساس اگر بخواهیم شاهد تحولی در نگاه دینی و اسلامی‌مان باشیم باید از دانشگاه علامه طباطبائی شروع کنیم.


اکبری اقدم با تأکید بر اهمیت فعالیت همه کارکنان و استادان دانشگاه، اظهار داشت: نقش‌آفرینی همه ما در این دانشگاه مهم است بنابراین باید مسئولیت خود را جدی گرفته و آن را به سرانجام برساند چراکه همه ما در مقابل جامعه و نظام مسئولیم.


رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی در پایان با اشاره به امانت‌داری نسبت به مسئولیت‌ها، گفت: فرد مسئول باید تمایلات سیاسی و روحیات فردی خود را کنار بگذارد و با جدیت وظیفه خود را انجام دهد زیرا زحمات بسیاری برای این نظام کشیده شده و همه ما در انقلاب سهیم هستیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار